Σάββατο, Νοεμβρίου 04, 2006

Διαμαρτυρία 17: photo-book

2 Νοεμβρίου 2006, 12:14
Από: Νικόλαο Ζάνταλη

Τι να διαμαρτυρηθούμε?
Ποιοι φίλοι του Πολιτισμού?
Πλάκα μας κάνεις?
Θες να μας θυμίσεις τσαντίλες που παίρνουν καραμπίνες και πιστόλια?
Για τον ΟΠΕΠ: Εγώ για το 8ο photo-book έκανα ένα σωρό προτάσεις ανταλλακτικού κέρδους (χωρίς χρήματα για τη δική τους πλευρά) για να προβάλω την Ελλάδα, τη χώρα μου, σε 18 χώρες όπου κυκλοφορούσε το photo-book και η τοποθετημένη άχρηστη νύφη Υπουργού έτριβε το μ***ί της όλη μέρα. Πρότεινα να κάνω και δώρο τεύχη αξίας μέχρι 500.000 ευρώ στα πλαίσια Πολιτιστικού προγράμματος και χωρίς κανένα οικονομικό όφελος για μένα από αυτούς. Έχει κανείς αντίρρηση από τον ΟΠΕΠ? Να βγει να το πει.
Για το ΥΠ.ΠΟ.: Στο Υπουργείο Πολιτισμού έκανα πάλι ένα σωρό προτάσεις για να προβάλλω την Ελλάδα, τη χώρα μου, στο εξωτερικό με συνεργασίες χωρίς κανένα κόστος (πολλές εναλλακτικές προτάσεις για να βρεθεί λύση) και η κορούλα της δήθεν Υπουργού έτριβε κι αυτή το μ***ί της μιας και η μαμά της την έχωσε σε δουλειά και ανάγκη δεν είχε ούτε να έρχεται στο γραφείο της κάθε μέρα. Πρότεινα και το γνωστό, να κάνω και δώρο τεύχη αξίας μέχρι 500.000 ευρώ στα πλαίσια Πολιτιστικού προγράμματος και χωρίς κανένα οικονομικό όφελος για μένα από αυτούς. Έχει κανείς τα α*****α να μου πει ότι δεν τρίβουν τα μ****ά τους? Που με στήνανε στα ραντεβού και μετά μου λέγανε κάτσε να φτιάξω άλλο καφέ γιατί αυτός κρύωσε? ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ για Μ*****Σ μου πουλάνε? Να βγουν να φέρουν αντίρρηση.
Για το Δήμο Αθηναίων: Στο Δήμο πρότεινα να τους συμπεριλάβω στο πρόγραμμα με τεύχη αξίας μέχρι 500.000 ευρώ στα πλαίσια Πολιτιστικού προγράμματος. Τους έλεγα πάρτε, πάρτε δεν θέλω αντάλλαγμα,. Μου φτάνει η προβολή που θα έχω μέσα από την δωρεάν προσφορά τευχών. Με κοιτάγανε λες και τους έλεγα κινέζικα. Δεν απάντησαν ποτέ τίποτα. Τα μ****ά τους τρίβανε. Έχει κανείς αντίρρηση από εκεί μέσα?
Για τον ΕΟΤ? Τα ίδια! Τα τρίβουν.
Είδε κανείς 8ο τεύχος?
Χαρακίρι δεν κάνω, δεν τους κάνω τη χάρη.
ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΠΑΡΤΕ ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΔΕΝ ΖΗΤΑΣ Τ Ι Π Ο Τ Α ΚΑΙ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ Μ****Α ΤΟΥΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ. ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΑΝΕ, ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ Μ****Α ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΤΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΧΩ. ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ ΑΛΗΤΕΣ
Ζάνταλης Νικόλαος
Rotrex
Αντιπρόσωπος στην Ελλάδα
info@rotrex.zantalis.com
Τηλ. 210 6658252

1 Comments:

At 1:41 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ? ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ? ΟΠΟΙΟΣ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ, ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ. ΝΑ ΜΕ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ. ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΛΕΞΙΚΑ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ. ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ, ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΓΝΗΣΙΑ. ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕΙΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΕ. ΑΛΛΙΩΣ ΣΒΗΣΤΕ ΤΗΝ. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΜΟΥΝΙ ΚΑΙ ΠΟΥΤΣΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΛΕΞΕΙΣ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΛΕΞΙΚΑ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home